2-10 سلامت روان. 29
2-11 مفهوم سلامت روان. 29
2-12 تاریخچه سلامت روان. 31
2-13 اهمیت سلامت روان. 32
2-14 جنبه های مختلف سلامت روان. 32
2-14-1 بهزیستی روانی.. 32
2-14-2 فقدان یک اختلال روانی.. 34
2-14-3 ملاحظات فرهنگی و مذهبی.. 34
2-15 مولفه های مثبت در سلامت روانی.. 35
2-16 سلامت روان از دیدگاه روان شناسان. 35
2-17 دین و دین‌داری.. 47
2-18 تعریف دین.. 47
2-19 تعهد دینی.. 50
2-20 بعد اعتقادی.. 50
2-21 بعد اخلاقی.. 50
2-22 پیشینه های پژوهشی.. 51
3-1طرح پژوهش… 57
3-2معرفی متغیر ها 57
3-3 جامعه ی آماری.. 57
3-4 نمونه و روش نمونه گیری.. 57
3-5 ابزار پژوهش… 57
3-5-1 پرسشنامه سلامت روانی (GHQ-28 ) گلدبرگ : 57
3-6 اعتبار و پایایی پرسش نامه. 58
3-7 اعتبار و پایی ابزار ها : 59
3-7-1 شواهد مربوط به اعتبار GHQ.. 59
3-8 پرسشنامه نگرش مذهبی براهنی (گلریز و براهنی، 1353): 59
3-9 شیوه اجرا 60
فصل چهارم. 61
تجزیه و تحلیل داده‫ها 61
4-1 روش تجزیه‫ و تحلیل داده ها 62
4-2 یافته های توصیفی.. 62
4-3 یافته های استنباطی.. 63
فصل پنجم.

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

67
بحث و نتیجه‫گیری.. 67
5-1 بحث و تفسیر نتایج.. 68
5-2 محدودیت های پژوهش… 72
5-3 پیشنهادات پژوهشی.. 73
منابع. 74
ضمائم. 78



فهرست جداول
جدول 4-1 میانگین و انحراف معیار متغیرهای سلامت روان و مولفه های آن ( اختلال افسردگی، عملکرد اجتماعی، اضطراب و نشان های جسمانی) ……………………………………….62

جدول 4-2 میانگین و انحراف معیار متغیر نگرش مذهبی………………………………63
جدول 4-3 ضریب همبستگی بین نگرش مذهبی و سلامت روان دانش آموزان……………….63
جدول 4-4 ضریب همبستگی بین نگرش مذهبی و نشانه های جسمانی دانش آموزان…….64
جدول 4-5 ضریب همبستگی بین نگرش مذهبی و اختلال در عملکرد اجتماعی دانش‫آموزان…………………………………………………………………………………………………………..64
جدول 4-6 ضریب همبستگی بین نگرش مذهبی و اختلال در عملکرد اجتماعی دانش‫آموزان……………………………………………………………………………………………………………65
جدول 4-7 ضریب همبستگی بین نگرش مذهبی و اختلال در عملکرد افسردگی دانش‫آموزان…………………………………………………………………………………………………………..66

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت