سمینار کارشناسی ارشد مهندسی عمران – گرایش راه و ترابری: بررسی خرابی های روسازهای بتنی |
سمینار کارشناسی ارشد مهندسی عمران – گرایش راه و ترابری: بررسی خرابی های روسازهای بتنی
متن کامل سمینارمقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران- گرایش راه و ترابری
بررسی خرابی های روسازهای بتنی
در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی عمران- راه و ترابری
عنوان:
بررسی خرابی های روسازهای بتنی
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
با توجه به نیاز و مطالعه و تحقیقات بیشتر نسبت به روسازی های صلب در کشور می طلبد که مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی مرتبط و همچنین دانشگاهها توجه بیشتری به این امر داشته باشند. بنابراین باید تحقیقات و مطالعات علاوه بر روشهای طراحی و اجرای روسازی های بتنی روش های ترمیم و نگهداری را نیز شامل می شود. روشهای ترمیم و نگهداری شامل چگونگی نگهداری و همچنین شناخت انواع خرابیها و راههای مقابله و اصلاح آنها می باشد. در این تحقیق خرابیهای روسازیهای صلب مورد بررسی قرار گرفته است. و کلیه خرابیها در دو قسمت خرابیهای روسازیهای بتن سیمانی و خرابیهای فرودگاههای بتن سیمانی از منابع مختلف جمع آوری و آورده شده است. خرابیهای مربوط به Tie بارها و Dowel بارها بطور مفصل بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بدین صورت که یک مدل شامل چهار دال ساخته شده و Tie بارها و Dower بارها نیز با مشخصات مورد نظر مدل شده اند. مدل مورد نظر شامل چهار دال Tie بارها و Dower بارها و بستر می باشد. که مشخصات مورد نظر هر کدام به مدل معرفی شده است. مدل مورد نظر پس از بارگذاری توسط نرم افزار SAFE تجزیه و تحلیل شده است. و نتایج خروجی به صورت شکل و نمودار و فایل های متنی آورده شده است. در مدل تشکیل شده می توان بار مورد نظر را به هر شکل دلخواه و در هر نقطه ای که مد نظر باشد اعمال نمود. و پس از بارگذاری و تجزیه و تحلیل مدل آن را نیز طراحی نمود و نتایج حاصله را به صورت اشکال مختلف اعم از طرز قرار گیری Tie بارها و Dower بارها و تغییر شکلهای مختلف و عکس العمل بستر و نمودارهای مربوط به تنش و برش و … را مشاهده نمود. علاوه بر این می توان نتایج حاصله را بصورت جداول و فایلهای متنی نیز ارائه نمود.
مقدمه:
شناخت روسازیهای بتنی و اطلاعات کافی در مورد آن و نحوه نگهداری و شناخت انواع خرابیهای آن می تواند در بسیاری از موارد کارساز باشد. از جمله اجرای روسازی آسفالتی در محورهای با ترافیک عبوری سنگین
باعث ایجاد ناهمواری، موجهای بلند و نهایتا شکستگی می شود. بنابراین با اجرای روسازی های بتنی در شیب ها و مناطق با ترافیک سنگین می تواند کارساز باشد. با شناخت روسازیهای بتنی و انواع خرابیهای آن و نحوه مدیریت و بر طرف کردن آن ها می توان زمینه رقابت بین این دو نوع روسازی را فراهم نمود که در نهایت منجر به بهبود کیفیت اجرای روسازیها و مدیریت بهینه آنها می شود. در کشور ما اکثر روسازی ها از نوع انعطاف پذیر می باشد. این امر به دلیل وجود منابع و مواد اولیه روسازی اسفالتی می باشد. به دلیل وسعت استفاده از این نوع روسازی در کشور و وجود اطلاعات کافی در این مورد تمایل به استفاده از ان را بیشتر نموده است. به علت عدم استفاده از روسازی صلب در راهها به نظر می رسد که نبود برنامه ریزی و توجه به این بخش باعث شده که هیچ پروژه راهسازی طراحی و اجرا نگردد و کلیه مشاوران و طراحان طراحی خود را فقط معطوف به روسازی صلب نمایند.
تعداد صفحه : 274
قیمت : شش هزار تومان
[دوشنبه 1398-07-15] [ 10:45:00 ب.ظ ]
|