پایان نامه پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی بر اساس تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان |
۱- تعیین رابطه بین تحریف شناختی و خستگی هیجانی[۳۰] دانشجویان.
۲-تعیین رابطه بین تحریف شناختی و بدبینی (بی علاقگی)آموزشی [۳۱] دانشجویان.
۳-تعیین رابطه بین تحریف شناختی و ناکارآمدی آموزشی [۳۲] دانشجویان.
۴-تعیین رابطه بین باورهای غیر منطقی و خستگی هیجانی دانشجویان.
۵-تعیین رابطه بین باورهای غیر منطقی و بدبینی (بی علاقگی) آموزشی دانشجویان.
۶- تعیین رابطه بین باورهای غیر منطقی و ناکارآمدی آموزشی دانشجویان.
۷- تعیین رابطه بین تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی دانشجویان.
۸- پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی بر اساس تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی.
۵-۱ فرضیه های پژوهش
الف)فرضیه اصلی:
تحریف های شناختی و باورهای غیر منطقی سهم معنا داری در پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی دارند.
ب)فرضیه های فرعی:
۱- بین تحریف شناختی و خستگی هیجانی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۲- بین تحریف شناختی و بدبینی (بی علاقگی) آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۳- بین تحریف شناختی و ناکارآمدی آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۴- بین باورهای غیر منطقی و خستگی هیجانی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۵- بین باورهای غیر منطقی و بدبینی (بی علاقگی) آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۶- بین باورهای غیر منطقی و ناکارآمدی آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۷- بین تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.
۸-بر اساس تحریف شناختی می توان تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان را پیش بینی کرد.
۹- بر اساس باورهای غیر منطقی می توان تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان را پیش بینی کرد.
۶-۱ متغیرهای پژوهش
الف)متغیرهای پیش بین: باورهای غیر منطقی و تحریف شناختی
ب)متغیر ملاک: تحلیل رفتگی آموزشی(خستگی هیجانی – بدبینی آموزشی و ناکارآمدی آموزشی)
ج)متغیر های کنترل کننده: سال ورود به دانشگاه و دوره تحصیلی(کارشناسی)
۷-۱ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
الف)تعاریف مفهومی
دیگر سایت ها :
[شنبه 1399-02-20] [ 09:25:00 ب.ظ ]
|