۱- تعیین رابطه بین تحریف شناختی و خستگی هیجانی[۳۰] دانشجویان.

۲-تعیین رابطه بین تحریف شناختی و بدبینی (بی علاقگی)آموزشی [۳۱] دانشجویان.

۳-تعیین رابطه بین تحریف شناختی و ناکارآمدی آموزشی [۳۲] دانشجویان.

۴-تعیین رابطه بین باورهای غیر منطقی و خستگی هیجانی دانشجویان.

۵-تعیین رابطه بین باورهای غیر منطقی و بدبینی (بی علاقگی) آموزشی دانشجویان.

۶- تعیین رابطه بین باورهای غیر منطقی و ناکارآمدی آموزشی دانشجویان.

۷- تعیین رابطه بین تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی دانشجویان.

۸- پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی بر اساس تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی.

۵-۱ فرضیه های پژوهش

الف)فرضیه اصلی:

تحریف های شناختی و باورهای غیر منطقی سهم معنا داری در پیش بینی تحلیل رفتگی آموزشی دارند.

ب)فرضیه های فرعی:

۱- بین تحریف شناختی و خستگی هیجانی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۲- بین تحریف شناختی و بدبینی (بی علاقگی) آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۳- بین تحریف شناختی و ناکارآمدی آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۴- بین باورهای غیر منطقی و خستگی هیجانی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۵- بین باورهای غیر منطقی و بدبینی (بی علاقگی) آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۶- بین باورهای غیر منطقی و ناکارآمدی آموزشی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۷- بین تحریف شناختی و باورهای غیر منطقی دانشجویان رابطه مثبت وجود دارد.

۸-بر اساس تحریف شناختی می توان تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان را پیش بینی کرد.

۹- بر اساس باورهای غیر منطقی می توان تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان را پیش بینی کرد.

۶-۱ متغیرهای پژوهش

الف)متغیرهای پیش بین: باورهای غیر منطقی و تحریف شناختی

ب)متغیر ملاک: تحلیل رفتگی آموزشی(خستگی هیجانی – بدبینی آموزشی و ناکارآمدی آموزشی)

ج)متغیر های کنترل کننده: سال ورود به دانشگاه و دوره تحصیلی(کارشناسی)

۷-۱ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

الف)تعاریف مفهومی

ادامه مطلب

 

دیگر سایت ها :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت