برنامههای جانبی |
مرداد 1394
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فصل1 : کلیات پژوهش
1-1. مقدمه. 2
1-2. بیان مسأله. 2
1-3. اهمیت و ضرورت پژوهش… 6
1-4. فرضیهها 7
1-5. اهداف پژوهش… 7
1-6. پرسشهای پژوهش… 9
1-7. متغیرهای پژوهش… 9
فصل2 : مبانی نظری پژوهش
2-1. مقدمه. 16
2-2. برند. 17
2-3. اعتماد به برند. 22
2-4. ارزش ویژه برند. 23
2-5. پارامترهای موثر بر ارزش ویژه برند. 25
2-6. دانش برند. 38
2-7. وفاداری به برند. 39
2-8. رابطه با برند. 40
2-9. برند و مشخصه های آن. 40
2-10. برندسازی.. 42
2-11. ویژگی های یک برند خوب.. 43
2-12. آمیزه بازاریابی.. 48
2-13. آمیخته تبلیغات.. 48
2-14. سوابق مرتبط.. 49
فصل3 : روش پژوهش
3-1. مقدمه. 53
3-2. روش پژوهش… 53
3-3. جامعه آماری.. 55
3-4. نمونه آماری و روش نمونه گیری.. 55
3-5. ابزار گردآوری دادهها 56
3-6. اعتبار و روایی.. 56
3-7. متغیرهای تحقیق، نحوه اندازهگیری آن ها و مدل های آماری جهت آزمون فرضیات.. 57
3-7-1. متغیرهای مستقل.. 57
3-7-2. متغیر اصلی یا وابسته. 57
3-8. چگونگی جمعآوری دادهها 58
3-9. روشهای آماری.. 58
3-10. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 59
فصل4 : تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1. مقدمه. 60
4-2. توصیف دادهها 61
4-2-1. وضعیت آزمودنیها بر حسب نوع فروشگاه 61
4-2-2. وضعیت آزمودنیها بر حسب جنسیت… 62
4-3. تحلیل دادهها 63
4-3-1. بررسی نرمال بودن دادهها 64
4-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 65
4-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنیداری دارد. 67
4-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 69
4-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 71
4-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنیداری دارد. 72
4-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 74
4-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 76
4-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 78
4-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 80
4-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 81
4-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 83
4-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 85
4-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنیداری دارد. 87
4-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنیداری دارد. 89
فصل5 : نتیجه گیری
5-1. مقدمه. 92
5-2. بحث در یافتهها 93
5-3. پیشنهادهای تحقیق.. 97
5-3-1. پیشنهادهای کاربردی.. 97
5-3-2. پیشنهادهای پژوهشی.. 98
5-4. محدودیتهای تحقیق.. 99
منابع. 99
پیوست… 100
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول2-1. دیدگاههای مختلف در تعاریف برند. 23
جدول4-1. جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب نوع فروشگاه 61
جدول4-2. جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب جنسیت… 62
جدول4-3. آزمون کلموگرف – اسمیرنوف نرمال بودن داده ها 65
جدول4-4. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 66
جدول4-5. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 66
جدول4-6. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 67
جدول4-7. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 67
جدول4-8. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 68
جدول4-9. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 68
جدول4-10. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 69
جدول4-11. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 70
جدول4-12. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 70
جدول4-13. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 71
جدول4-14. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 71
جدول4-15. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 72
جدول4-16. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 73
جدول4-17. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 73
جدول4-18. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 74
جدول4-19. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 74
جدول4-20. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 75
جدول4-21. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 76
جدول4-22. میزان
همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 76
جدول4-23. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 77
جدول4-24. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 77
جدول4-25. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 78
جدول4-26. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 79
جدول4-27. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 79
جدول4-28. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 80
جدول4-29. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 80
جدول4-30. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 81
جدول4-31. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 82
جدول4-32. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 82
جدول4-33. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 83
جدول4-34. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 83
جدول4-35. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 84
جدول4-36. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 85
جدول4-37. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 85
جدول4-38. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 86
جدول4-39. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 86
جدول4-40. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 87
جدول4-41. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 88
جدول4-42. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 88
جدول4-43. میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 89
جدول4-44. آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 90
جدول4-45. آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 90
: کلیات پژوهش
مقدمه
امروزه سازمانها با رقابتی شدن بازارها و تغییرات پیوسته محیط، به این واقعیت پی بردهاند که دیگر مانند گذشته با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازارهای در حال رشد روبرو نیستند. لذا هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار باید مبارزه کرد. گرچه بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید بودند ولی در دیدگاه امروز، بازاریابی یعنی کشف یک نیاز، تلاش در جهت برآورده کردن آن و استمرار در تلاش. امروزه متعهد کردن مشتری جایگاه ویژهای پیدا کرده و رشد دادن مشتری یعنی توجه به رضایتمندی، ارتباط موثر با وی و سنجش کیفیت از دیدگاه وی که باعث میشود مشتریان یک سازمان در داخل همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. لذا فقط مشتریانی که احساس تعلق خاطر و تعلق قلبی پیدا کرده و سودآوری و عمر طولانی دارند برای سازمانها سرمایه به شمار میروند (تقی زاده، 1390).
در بازاریابی مصرف کننده، برندها غالباً نقطه آغاز تمایز بین پیشنهادهای رقابتی بودهاند، به طوری که در موفقیت سازمانها میتوانند حیاتی باشند. لذا بسیار مهم است که مدیریت برندها به صورت استراتژیک انجام گردد (فراهانی، 1392).
بیان مسأله
یک برند قوی میتواند ارزشمندترین دارایی یک موسسه تجاری محسوب شود، زیرا باعث میشود سازمان حاشیه سود بیشتر، کانالهای همکاری بهتر و هم چنین مزایای دیگر را به دست آورد (یوو و
[دوشنبه 1398-07-15] [ 09:20:00 ب.ظ ]
|