پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت |
2-15 پرداخت تجارت الکترونیک………………………………………………………………………………………….31
2-16 کاربردهای تجارت سیار………………………………………………………………………………………………..32
2-17 کاربردهای دیگر تجارت سیار ………………………………………………………………………………….. 34
2-18 مزایای عمده تجارت سیار……………………………………………………………………………………………36
2-19 مزایای تجارت سیار در بانکداری………………………………………………………………………………….37
2-20 عوامل بازدارنده و محدودیت های تجارت سیار ……………………………………………………………..38
2-21 قوت ها و ضعف های تجارت سیار ………………………………………………………………………………39
2-22 فرصت ها و تهدید های تجارت سیار ………………………………………………………………………….39
2-23 پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………….. 40
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………… 47
3-2روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. 47
3-3 روش
تجزیه و تحلیل …………………………………………………………………………………………… ..48
3-4قلمرو زمانی و مکانی ………………………………………………………………………………………………… 48
3-5جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………… 49
3-6 روش نمونه ……………………………………………………………………………………………………………. 49
3-7 حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………… 50
[یکشنبه 1398-07-28] [ 02:12:00 ق.ظ ]
|