۱- کیفیت بالای محصول با قیمت معقول؛

۲- بهداشت،محافظت در مقابل محیط و کاهش‌تلفات؛

۳- سازگاری کالاها و خدمات؛

۴- ساده‌سازی به منظور افزایش قابلیت مصرف؛

۵- کاهش تعداد مدلها و از اینرو کاهش قیمتها؛

۶- افزایش بازدهی توزیع و آسان نمودن نگهداری؛

قطعا مصرف‌کنندگان نسبت به محصولات و خدمات‌دارای استانداردهای بین المللی،اعتماد بیشتری دارند.

۱- ۴. هدف های تحقیق

بررسی عوامل تاثیر گذار ISO
رتبه بندی عوامل موثر بر سیستم کیفیت (ایزو)
۳- بررسی  عوامل تاثیر گذار ساختاری و مدیریتی و مشتری مداری در نظام ایزو

بررسی سیاست های بازار در نظام ISO
۵- شناسایی مشکلات زیربنایی پیاده سازی  سیستم مدیریت کیفیت

 

سئوال تحقیق

عوامل موثر بر سیستم های کیفیت کدام است؟
اهمیت هر یک از عوامل موثر سیستم های کیفیت چیست؟
۱-۵. فرضیات تحقیق

۱- عوامل مدیریتی براستقرار نظام ISO) (در شرکت سایوان موثر است

۲- ساختار سازمانی براستقرار نظام) ISO ( در شرکت سایوان موثر است.
۳- مشتری مداری براستقرار نظام (ISO)  در  شرکت سایوان موثر است.
۴- سیاست های بازار براستقرار نظام) ISO  (در شرکت سایوان موثر است.

۵- عوامل ارزش براستقرار نظام) ISO  (در شرکت سایوان موثر است.

۶- عوامل پرسنلی براستقرار نظام) ISO (در شرکت سایوان موثر است.

۱-۶. قلمرو تحقیق

۱-۶-۱. قلمرو موضوعی تحقیق

– قلمرو موضوعی بررسی عوامل موثر بر استقرار سیستم های کیفیت و رفتارهای سازمانی ومدیریت منابع

۱-۶-۲. قلمرو مکانی تحقیق

– قلمرو مکانی تحقیق، شرکت سایوان در استان تهران.

۱-۶-۳. قلمرو زمانی تحقیق

از اریبهشت ۱۳۹۳ الی بهمن ۱۳۹۳

۱-۷. جامعه آماری

ادامه مطلب

دیگر سایت ها :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت