جدول ۲- ۵فاکتورهای موثر بر وفاداری به نام تجاری گلادن و فانک (۲۰۰۲) ۱۴۶
جدول ۲- ۶ارزیابی ارزش ویژه برند در تیم ورزشی بوئر و همکاران (۲۰۰۵) ۱۴۷
جدول ۲- ۷ارزیابی تداعیات تیم ورزشی  راس (۲۰۰۶) ۱۴۸
جدول ۲- ۸ کاتالیزورهای ساختن هویت برند تیم های ورزشی ریچله (۲۰۱۱) ۱۵۰
جدول ۲- ۹عناصر نشان دهنده هویت تیم کو ۲۰۰۹. ۱۵۱
جدول ۲- ۱۰راه کارهای بین المللی کردن برند تیم های ورزشی ریچله ۲۰۰۸. ۱۶۵
جدول ۳- ۱: جزئیات مصاحبه های تحقیق                                                                               ۱۷۳
جدول ۳- ۲روشهای افزایش مقبولیت تحقیق پارکر و پیتنی ۲۰۰۹. ۱۷۵
جدول ۴- ۱ نتایج حاصل از کدگذاری باز ۱۸۰
جدول ۴- ۲ نتایج کدگذاری محوری

پیامد ها
راهبرد ها
(پارادایم داده بنیاد) ۱۹۲
جدول ۴- ۳ شرایط علی کدگذاری محوری                                                                       ۱۹۳
جدول ۴- ۴ شرایط زمینه کدگذاری محوری                                                                      ۱۹۳
جدول ۴- ۵ شرایط مداخله گر کدگذاری محوری                                                                 ۱۹۶
جدول ۴- ۶ راهبردهای کدگذاری محوری                                                                                ۱۹۹
جدول ۴- ۷ پیامدهای کدگذاری محوری                                                                                   ۲۰۴

فصل اول 

طرح  پژوهش
 

مقدمه:
ورزش فوتبال یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین ورزش ها در اغلب کشور­ها محسوب می­شود. افزایش چشمگیر تعداد بینندگان تلویزیونی مسابقات فوتبال نسبت به سال های گذشته بیانگر پیشرفت این صنعت و توجه عمومی به این رشته ورزشی است. ۴۰۰ میلیون نفر-بار بیننده تلویزیونی جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس تبدیل به ۳۷ میلیارد نفر-بار بیننده در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و ۵۰ میلیارد نفر- بار در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن گردیده که از پیشرفت و محبوبیت این رشته در سطح جهان حکایت می کند. همچنین طبق گزارش فیفا، در جام جهانی ۲۰۱۰ نیمی از جمعیت دنیا حداقل یک دقیقه از بازی را تماشا کردند و ۵۳۶ میلیون نفر با رشدی نزدیک به ۵% نسب به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بازی فینال را تماشا نمودند(۱و۲) . این عامل باعث شده گردش مالی فوتبال بیش از هر رشته ورزشی دیگر باشد. داد و ستد های چند میلیون دلاری برای نقل و انتقالات، وجود حامیان مالی با سرمایه های کلان، خرید و فروش وسایل و کالاهای با آرم باشگاه های پرطرفدار و حرفه ای، معامله های چند صد میلیون دلاری برای تبلیغات اطراف زمین، کسب درآمدهای کلان از محل پخش تلویزیونی، سهامی شدن باشگاه ها و ورود به بازار بورس تاثیر قابل توجهی در توسعه ی اقتصادی فوتبال داشته و تصمیم گیران و مدیران فوتبال در اغلب کشورها را به تکاپو و تلاش برای افزایش مثبت این معادلات مالی وا داشته است(۲و۴).
امروزه باشگاه ها و فدراسیون های فوتبال در سراسر جهان به غیر از حق پخش تلویزیونی، بلیط فروشی و تبلیغات دور زمین، راه های دیگری نیز برای

ادامه مطلب

دیگر سایت ها :

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت