پایان نامه درباره رسانه های بازاریابی |
برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها روی عکس زیر کلیک کنید
پایان نامه ارشد: بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی
پایان نامه تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نـراق حوزه معاونت پژوهشی « پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد “M.A“» در رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر روند کارها و اخذ تصمیم نهایی توسط مدیران در دادگستری کل استان کرمانشاه […]
پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان
دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مالی عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران» زمستان 1393 […]
بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
سیدامیر حسینی عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها سیدامیرحسینی: رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مسئول بازاریابی IWAS(فدراسیون بین المللی ورزش معلولین با ویلچر و قطع عضوی ها) چکیده مقاله: با شکل گیری بازیهای المپیک […]
پایان نامه اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر افزایش هوش فرهنگی دانشآموزان مهاجر افغانستانی شهر قزوین
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه بینالمللی امام خمینی (ره) پایاننامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی بر افزایش هوش فرهنگی دانشآموزان مهاجر افغانستانی شهر قزوین سال تحصیلی 1392-93 تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی چگونگی تامین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ایی لیگ برتر ایران و انگلستان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی مطالعه تطبیقی چگونگی تامین مالی باشگاه های فوتبال حرفه ایی لیگ برتر ایران و انگلستان سال 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […]
پایان نامه شناسایی مدل تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی و انتخاب بازیکنان فوتبال در لیگ برتر بر اساس شاخص های مالی و ورزشی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی شناسایی مدل تصمیم گیری چند معیاره ارزیابی و انتخاب بازیکنان فوتبال در لیگ برتر بر اساس شاخص های مالی و ورزشی (مورد مطالعه باشگاه مس کرمان) سال 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات عنوان تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایرانی بهمن ۱۳۹3 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) عنوان: «بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی» تابستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامهکارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی بین الملل موضــوع: بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی […]
پایان نامه بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجهی کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل بهمن ماه 139 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران زمستان 91 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی) تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی موانع حمایتمالی شرکتهای خصوصی از ورزش قهرمانی استان کرمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه مدیریت ورزشی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی شناسایی و اولویت بندی موانع حمایتمالی شرکتهای خصوصی از ورزش قهرمانی استان کرمان دیماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش عنوان: جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران زمستان […]
پایان نامه تدوین الگوی ارتباط دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی و بخش خدمات صنعت ورزش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی رساله جهت اخذ درجه دکتری (گرایش مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی) عنوان تدوین الگوی ارتباط دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی و بخش خدمات صنعت ورزش مهرماه 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش) عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید […]
پایان نامه بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه مدیریت ورزشی عنوان : بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد شهریور 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه ارائهی مدلی از شناسهی هواداری و پیامدهای حامیگری در باشگاه تراکتورسازی تبریز
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی گروه مدیریت ورزشی طرح پژوهشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشتهی تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی عنوان فارسی ارائهی مدلی از شناسهی هواداری و پیامدهای حامیگری در باشگاه تراکتورسازی تبریز عنوان انگلیسی The proposed model of […]
پایان نامه سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در قبال شرکت های هرمی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشکده معارف اسلامی و حقوق پایاننامه کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و حقوق گرایش حقوق جزا و جرمشناسی عنوان پایان نامه سیاست جنایی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در قبال شرکت های هرمی بهمن ماه 90 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت رشته مدیریت نشر عنوان: شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژیهای مطلوب بازاریابی استاد مشاور: نازنین شیرزادخان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […]
پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعهی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 برای […]
پایان نامه تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر بر نگرش مردم به تصویر ذهنی این سازمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع : تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر بر نگرش مردم به تصویر ذهنی این سازمان پاییز 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]
پایان نامه تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید استاد مشاور دکتر فیروز فلاحی مرداد 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]
پایان نامه بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده علوم انسانی گروه علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A) عنوان: بررسی رابطه بین فنآوری اطلاعات بازاریابی و استرتژیهای رقابتی در بانکهای دولتی شهر کرمانشاه شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]
پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی(مطالعه موردی: شرکت های خدماتی و تولیدی شهر کرمانشاه) شهریور 1394 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]
پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی (M.A) موضوع: بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی در شرکت جهان فولاد کرمانشاه شهریور 93 برای رعایت حریم خصوصی […]
پایان نامه بررسی قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی پایان نامه رای اخذ درجه ارشد رشته مدیریت گرایش مدیریت جهانگردی عنوان پروژه : بررسی قابلیتهای توسعه گردشگری رویداد در استان گلستان (مطالعه موردی ، کورس اسبدوانی گنبد کاووس کاووس) استاد مشاور: مهندس سهند بنی کمالی شهریور 1393 برای رعایت حریم […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایت های گردشگری
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی( گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: بررسی عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک در وب سایت های گردشگری استاد مشاور: دکتر ابوالحسن حسینی آذر 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه مقایسه تطبیقی اثربخشی تبلیغات در بانک های دولتی و خصوصی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین
[دوشنبه 1398-05-21] [ 04:54:00 ب.ظ ]
|