« پایان نامه مقایسه رابطه خودکارآمدی و فراشناخت در بین قبول شدگان و مردودین کنکوربررسی اندازه رفتار توده وار موسسات نهادی و سرمایه گذاران انفرادی در بورس اوراق بهادار تهران »

پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM)

پایان نامه نگاشت شبکه تداعی­های برند نزد مصرف‌کنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM)

  شنبه 20 اردیبهشت 1399 22:04, توسط مدیر سایت   , 0 کلمات  
موضوعات: بدون موضوع


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو