« پایان نامه شناسایی و اولویت بندی موانع حمایت­مالی شرکت­های خصوصی از ورزش قهرمانی استان کرمانپایان نامه طراحی و تدوین استراتژی توسعه ورزش قهرمانی فوتبال استان سیستان و بلوچستان »

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

  یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 02:00, توسط مدیر سایت   , 378 کلمات  
موضوعات: بدون موضوع

جدول ۲- ۵فاکتورهای موثر بر وفاداری به نام تجاری گلادن و فانک (۲۰۰۲) ۱۴۶
جدول ۲- ۶ارزیابی ارزش ویژه برند در تیم ورزشی بوئر و همکاران (۲۰۰۵) ۱۴۷
جدول ۲- ۷ارزیابی تداعیات تیم ورزشی  راس (۲۰۰۶) ۱۴۸
جدول ۲- ۸ کاتالیزورهای ساختن هویت برند تیم های ورزشی ریچله (۲۰۱۱) ۱۵۰
جدول ۲- ۹عناصر نشان دهنده هویت تیم کو ۲۰۰۹. ۱۵۱
جدول ۲- ۱۰راه کارهای بین المللی کردن برند تیم های ورزشی ریچله ۲۰۰۸. ۱۶۵
جدول ۳- ۱: جزئیات مصاحبه های تحقیق                                                                               ۱۷۳
جدول ۳- ۲روشهای افزایش مقبولیت تحقیق پارکر و پیتنی ۲۰۰۹. ۱۷۵
جدول ۴- ۱ نتایج حاصل از کدگذاری باز ۱۸۰
جدول ۴- ۲ نتایج کدگذاری محوری

پیامد ها
راهبرد ها
(پارادایم داده بنیاد) ۱۹۲
جدول ۴- ۳ شرایط علی کدگذاری محوری                                                                       ۱۹۳
جدول ۴- ۴ شرایط زمینه کدگذاری محوری                                                                      ۱۹۳
جدول ۴- ۵ شرایط مداخله گر کدگذاری محوری                                                                 ۱۹۶
جدول ۴- ۶ راهبردهای کدگذاری محوری                                                                                ۱۹۹
جدول ۴- ۷ پیامدهای کدگذاری محوری                                                                                   ۲۰۴

فصل اول 

طرح  پژوهش
 

مقدمه:
ورزش فوتبال یکی از پرطرفدارترین و محبوب­ترین ورزش ها در اغلب کشور­ها محسوب می­شود. افزایش چشمگیر تعداد بینندگان تلویزیونی مسابقات فوتبال نسبت به سال های گذشته بیانگر پیشرفت این صنعت و توجه عمومی به این رشته ورزشی است. ۴۰۰ میلیون نفر-بار بیننده تلویزیونی جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس تبدیل به ۳۷ میلیارد نفر-بار بیننده در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و ۵۰ میلیارد نفر- بار در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن گردیده که از پیشرفت و محبوبیت این رشته در سطح جهان حکایت می کند. همچنین طبق گزارش فیفا، در جام جهانی ۲۰۱۰ نیمی از جمعیت دنیا حداقل یک دقیقه از بازی را تماشا کردند و ۵۳۶ میلیون نفر با رشدی نزدیک به ۵% نسب به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بازی فینال را تماشا نمودند(۱و۲) . این عامل باعث شده گردش مالی فوتبال بیش از هر رشته ورزشی دیگر باشد. داد و ستد های چند میلیون دلاری برای نقل و انتقالات، وجود حامیان مالی با سرمایه های کلان، خرید و فروش وسایل و کالاهای با آرم باشگاه های پرطرفدار و حرفه ای، معامله های چند صد میلیون دلاری برای تبلیغات اطراف زمین، کسب درآمدهای کلان از محل پخش تلویزیونی، سهامی شدن باشگاه ها و ورود به بازار بورس تاثیر قابل توجهی در توسعه ی اقتصادی فوتبال داشته و تصمیم گیران و مدیران فوتبال در اغلب کشورها را به تکاپو و تلاش برای افزایش مثبت این معادلات مالی وا داشته است(۲و۴).
امروزه باشگاه ها و فدراسیون های فوتبال در سراسر جهان به غیر از حق پخش تلویزیونی، بلیط فروشی و تبلیغات دور زمین، راه های دیگری نیز برای

ادامه مطلب

دیگر سایت ها :


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو