« دانلود پایان نامه ارشد: موسیقی شعر در دیوان اوحدی مراغه ایدانلود پایان نامه:بررسی عوامل میکروبی شایع در بیماری اسپوندیلایتیس ئر جوجه های گوشتی »

معایب کسب و کار الکترونیک:”پایان نامه کسب و کار الکترونیک”

معایب کسب و کار الکترونیک:”پایان نامه کسب و کار الکترونیک”

  دوشنبه 15 مهر 1398 23:14, توسط مدیر سایت   , 376 کلمات  
موضوعات: بدون موضوع

– اختلال در برنامه کاری در صورت خرابی سیستم

– از دست دادن کنترل

– مشکلات و هزینه های به روز بودن با فناوریهایی که به سرعت پیشرفت می کنند. (عزیزی ، 1383 ،16)

2-17-  یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی

توسعه و تحول در فناوری اطلاعات باعث تغییراتی در سازمان می شود و مدیران را به چالش می کشاند و آنها را با تحولات بازرگانی و فنی سازمان مواجه می سازد. درست در همین زمان است که یک مدیر باید یک طرح تجاری جدید برای موفقیت در کسب و کار الکترونیکی سازمان ارایه دهد. برای آنکه با طراحی یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی آشنا شویم در ادامه به مراحل طراحی یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی، اشاره می کنیم:

طراحی یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی نیاز به گذراندن چهار مرحله دارد:

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

شناسایی مشتریان و خود شرکت
برای آنکه یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی طراحی کنیم، در گام اول باید مشتریان، کسب و کار و روندهای فناورانه گذشته شرکت خود را از طریق سئوالاتی شناسایی کنیم، سئوالاتی نظیر:

الف) آیا موج جدید تحولات فناورانه، روش های جدیدی را برای انجام فعالیت های تجاری ایجاد کرده است؟

ب) آیا سازمان پاسخگوی نیازهای دایماً در حال تغییر مشتریان می باشد؟

ج) آیا سازمان از فرصت های جدید ناشی از تغییرات استفاده کرده است؟ و…

بر عکس کردن زنجیره ارزش
بزرگ ترین چالش در کسب و کار الکترونیکی مرتبط کردن فناوری با طرح های جدید تجاری است. به دلیل نیاز به تغییر در فناوری و روندهای تجاری، کار دو برابر می شود، وقتی فناوری جدید ظاهر می شود نیازها و انتظارات مشتری هم تغییر می کند که متعاقب آن باید طرح های تجاری جدیدی را برای پاسخگویی به نیاز مشتری ایجاد کرد.

باید توجه داشت که در این میان سازمان هایی موفق هستند که نه تنها ارزش های جدید را به خود اضافه می کنند، بلکه آنها را تغییر هم می دهند. برای تغییر ارزش ها مدیران باید زنجیره ارزش سنتی را که دیدی درون گرا دارد (زنجیره ارزش سنتی به ترتیب شامل:

۱. شایستگی های هسته ای درون سازمانی،

2.فرآیندهای زیرساختاری انعطاف پذیر،

3.محصولات/ خدمات،

کانال ها،
مشتریان است، معکوس کرده و زنجیره ارزش جدید را که دارای دیدی برون گراست ( زنجیره ارزش جدید به ترتیب شامل) :
1)نیازهای مشتریان،

2)کانال های یکپارچه،


فرم در حال بارگذاری ...

جستجو